Helgen är REDAN slut!?

Vilken helg! I fredags efter kalaset blev det en sen utgång, med sen - eller snarare TIDIG - hemgång vilket resulterade i att största delen av igår gick åt sömn och återhämtning. Idag har jag och världens bästa Älskling varit hemma hos min pappa på "landet" och njutit av det fina vädret, det har inte varit VARMT men mysigt ändå.

Nu på kvällen har vi suttit i soffan och bläddrat i varsinna tidningar, druckit te, varit runt på internet.... Det är skönt att kunna vara med varandra utan att BEHÖVA göra saker tillsammans. För mig innebär iaf det om något trygghet.

Nu är det sovdags, imorn ska jag jobba igen.

Spännande att veta hur det går i Europaparlamentsvalet. Jag har röstat Blått!



Bilder från i fredags.... Morse(!) Hatten fick jag låna i 10 minuter... Dadum! Jag är verkligen ingen hatt-tjej ;-)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0