Biomys ikväll (igen)

Baby's mormor och morfar ramlade in precis när jag tänkte ta med mig vovven ut på promenad, så det blev 2 timmars prat och sällskap med dem istället tills jag insåg att jag höll på att sega ihop TOTALT idag igen. Packade ihop mina grejer och gick hem därifrån, det var VARMT och jag gick i mina ballerinor vilket inte är det ultimata... Men jag har rört på mig.

Har övningskört och det går åt PRECIS rätt håll. Känns så bra. Imorn ska jag till körskolan, kommer vara där hela dagen för jag har lektion både på förmiddagen och eftermiddagen.

Ikväll blir det bio med min fina D♥. MYS. Jag går mycket på bio just nu - det brukar vara en "höstsyssla". Fast jag har haft SOMMAR i över 1 år så det är kanske okej ändå.





Göteborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0